Konzultace již proběhla, nicméně je možné si objednat její záznam včetně všech materiálů a zodpovězení Vašich dotazů – využijte pro tyto účely registrační formulář níže na stránce.
V návaznosti na spoustu dotazů na sociálních sítích, stejně tak jako na emailu a spousty otázek týkajících se tohoto tématu na individuálních konzultacích, jsem se rozhodla udělat jednu hromadnou. Nejen, že toho pokryjeme více a otevřeme třeba v rámci diskuze dotazy, které né každého napadnou, ale také je hromadná konzultace finančně méně náročná a dosáhne na ni tedy více z Vás.
Co se na ní dozvíte?
- plánovat/počkat s plánováním a objednáváním služeb jednotlivých dodavatelů nebo jak postupovat?
- které termíny svateb přesouvat a které ne, případně kdy začít řešit přesun, na kdy svatbu přesouvat
- jak řešit storna a zálohy dodavatelů
- jsem čerstvě zasnoubená – na kdy naplánovat svatbu
- svatba s omezeními – co brát v potaz, s čím počítat a co připravit, rozhodnete-li se jít do svatby v jakékoliv situaci
- plán B pro váš den D – jde o vytvoření konceptu svatby, do kterého jste ochotní jít (jiný termín, užší počet hostů, ukončení svatby v určitou hodinu a jiná omezení vyvolaná situací) – jak ho tvořit, kdy ho tvořit, s čím vším počítat a jak ho komunikovat dodavatelům a hostům
- kde a jak hledat a sledovat informace k aktuální situaci
- a mnohem více..
Toto je pouze stručná osnova témat, které bych ráda obsáhla. Určitě bude prostor k diskuzi a pro Vaše dotazy stejně tak bude i možnost dotazy a body k diskuzi zaslat dopředu pro zařazení do programu.
Délka konzultace je 2,5h. Cena je 500 Kč/přístup. (běžná cena svatební konzultace je 1500 Kč a její délka je 2h)
Konzultace se bude konat v sobotu 10. 4. 2021 v 18:00 hod.
Pokud se Vám termín nehodí, nezoufejte, stačí si poté za stejnou cenu (a stejným způsobem) objednat záznam.